Korpa
 ()

7 činilaca za pametno kancelarijsko odlaganje

Saznajte više o pametnim rešenjima za odlaganje i poboljšajte efikasnost Vaše kancelarije!

Da li Vas je nekada iznervirala neorganizovanost registratora ili to što ste izgubili vreme tražeći olovke ili fascikle u kancelariji?

Pametno iskoristite prostor! – efikasno odlaganje u kancelariji

Efikasno i organizovano korišćenje prostora u kancelariji je važno kako bi se obezbedila produktivnost i nesmetan radni proces. Pametna rešenja za odlaganje - kao što su ugradne zidne površine, rešenja za pametna vrata, viseći ormani za arhiviranje, sistemi polica i kancelarijske fioke – Vam pomažu da optimalno iskoristite prostor i da brzo i lako pronađete pribor, dokumenta i druge predmete. Otkrijte kako da svoju kancelariju pretvorite u organizovano, funkcionalno i inspirativno radno okruženje pomoću ovih praktičnih ideja!

1.) Kada je kancelarijski prostor mali

Ako želite efikasno da iskoristite svaku površinu, onda bi bilo praktično da u svoje zidove ugradite posebne sisteme. Naši SLIDE i SLIDE PUT ON ormani Vam omogućavaju da maksimizirate odlaganje preko cele površine zidova.

2.) Kada je prostor ograničen

Ako u kancelariji imate ograničen prostor za kretanje, onda vredi da izaberete rešenja sa pametnim vratima. Klizna vrata (SLIDE), rolo vrata (ROLO) i otvorena vrata (OPEN) omogućavaju efikasno odlaganje bez da zauzimaju prostor u kancelariji.

3.) Onda su ormani za vertikalno držanje mapa

Ako odmah morate da pronađete određeni dokument ili deo opreme a važno je da radno okruženje bude dobro organizovano, onda su viseći ormani za dokumenta odličan izbor. Idealan primer je FILE orman, koji se lako koristi i omogućava brz pristup dokumentima.

4.) Kada ne želite da brinete o bravama

Ako Vam je potrebno jednostavno odlaganje i važno je da imate brz pristup, onda bi sistem polica mogao da bude pravo rešenje. Naše RACK police su jednostavne i praktične za upotrebu.

5.) Kada je potrebno da Vam stvari budu blizu

Kancelarijske fioke (ili fiokari) pomažu da sve bitne stvari držite pri ruci, jer mogu da se postave odmah uz sto. Ovu praktičnu alternativu za odlaganje omogućava Vam naš CONTI OFFICE fiokar.

6.) Kada ima mnogo prozora

Ako želite da iskoristite prostor ispod prozora, onda vredi da izaberete niske kancelarijske ormane.

7.) Ako razmišljate o pregrađivanju prostora

Pored dobrog prostora za odlaganje, biće Vam potreban i dobro uređen kancelarijski prostor. Jedinice za odlaganje visine 1000 mm ili 1400 mm, kao što su LIGHT 1400 i LIGHT MINI, takođe su savršeni za pregrađivanje prostora u većim kancelarijama.


Zapamtite, ako želite da stvorite produktivan kancelarijski prostor za svoj tim, on mora da bude optimalno iskorišćen, da ima jednostavan pristup i da je dobro organizovan. Kliknite na link za više detalja i izaberite rešenja koje odgovaraju Vašim potrebama!